czwartek, 24 września 2015

Pożyczki długoterminowe


Nie każdy może pozwolić sobie na chwilówkę, czasem finanse cisną nas na potęgę, więc lepiej wziąć coś na dłużej.

1. Wonga


Wonga jak już wcześniej pisałem oferuje również pożyczki długoterminowe. Możemy wybrać sobie okres spłaty do 12 miesięcy. Nie pytają o dochód, spokojnie można brać, bez stresowych telefonów weryfikacyjnych, wszystko odbywa się automatycznie. Raty są równe, dzień spłaty można wybrać sobie samemu. Ja skorzystałem i wybrałem sobie 20 dzień miesiąca. Absolutnie żadnych problemów.

chcę skorzystać

2. Zaplo


W Zaplo możemy wziąć maksymalnie 4000zł na 12 miesięcy. Z moich doświadczeń wynika, że do kwoty 1000-1200zł dają pożyczkę od ręki. Powyżej tych kwot chcą już zaświadczenie o zarobkach bądź wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy. Mi akurat ta ostatnia procedura przeszkadza, ponieważ spokojnie mógłbym iść do banku po kredyt. Plusem w Zaplo jest możliwość przedłużenia spłaty raty na następny miesiąc. Dodam, że firma Zaplo to oddział Vivus.pl.

chcę skorzystać

3. Hapi Pożyczki


Nowość od Providenta. Możemy wziąć pożyczkę przez internet bez wizyt domowych. Maksymalnie do zgarnięcia jest 7500zł nawet na 24 miesiące. Na początku, gdy startowali (grudzień 2014) nie otrzymałem pożyczki, jednak już na wiosnę dali, bez zaświadczeń. Przyczepić się muszę, ponieważ chciałem inną kwotę i na inny okres. Zaproponowali tak jak im się podoba, no ale skorzystałem. Raty równe, można też 2 razy w roku odroczyć ratę pożyczki. Bardzo miła obsługa telefoniczna.

chcę skorzystać

4. Incredit


Pierwsza pożyczka może być rozłożona tylko na 6 miesięcy. Pożyczki nie otrzymałem, więc doświadczenia nie mam żadnego. Wymagają zaświadczenia o zarobkach, ale i tak na nic się to zda.

może mi się uda, chcę skorzystać


5. Takto


Trzeba złożyć plik dokumentów by dostać pożyczkę. Gorzej niż w banku. Nie wysyłają pieniędzy na czas. W ekstremalnych warunkach trzeba czekać ponad tydzień na pieniądze, chodzą głosy, że nawet dłużej. W dodatku strasznie drogo.


chcę skorzystać na własną odpowiedzialność :)

Moja ocena po testowaniu:
Wonga 10/10

Zaplo 10/10

Happy 10/10

Incredit 1/10

Takto 2/10


1 komentarz:

ale.kow pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Lendon

Pierwsza promocyjna pożyczka w Lendon.pl jeszcze jakiś czas temu nie wyróżniała się szczególnie. Obecnie jednak możemy tu za darmo pożyczyć ...